علی تشنه دل:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: در دو ماه گذشته با وجود شیوع کرونا دو هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی استان پرداخت شد.
کد خبر: ۸۴۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ 07 May 2020

بازگردانی ۱۷ واحد تولیدی غیرفعال استان سمنان به چرخه تولید/ ضرورت ...

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه نشست بررسی تسهیلات رونق تولید به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ارائه تسهیلات رونق تولید از سال ۹۵ در استان آغاز شد، اظهار داشت: در طی دو ماه گذشته و با وجود شیوع کرونا بانک‌های عامل دو هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و کشاورزی پرداخت کردند.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام در میان‌مدت به تثبیت اشتغال و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی انجامید، بیان کرد: روند اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و کشاورزی در استان رو به افزایش است و با همکاری بانک‌های عامل این روند مثبت باید ادامه یابد.
علی تشنه دل با اشاره به اینکه در سال مالی ۹۵ سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی پرداخت‌شده است، تصریح کرد: در سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید به واحدهای تولیدی پرداخت شد.

تشنه دل بابیان اینکه در یک سال گذشته ۲۳۲ واحدهای تولیدی استان از محل اعتبارهای رونق تولید، تسهیلات دریافت کردند، افزود: در این مدت افزون بر ۷۰۰ واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که روند بررسی‌های کارشناسی برای اعطای تسهیلات در حال انجام است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به ارائه تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ و برنامه تولید و اشتغال به واحدهای تولیدی استان سمنان یادآور شد: سه هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات از این منبع به ۱۶۸ واحد صنعتی و کشاورزی پرداخت‌شد.

وی در پایان گفت: از این رقم ۴۰ واحد به ارزش دو هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال سهم صنعت و ۱۲۸ واحد به ارزش ۵۷۰ میلیارد ریال سهم کشاورزی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار